Alla inlägg den 24 mars 2008

Av Maria - 24 mars 2008 09:55

Jag måste säga att efter allt ätande nu så är det bra, ja vid frukosten så sa vi det båda två..

NU är det nog med godis och dricka.

Jag är en gotte gris och kommer alltid vara det, men med måtta.

Vill jag ha barn i framtiden så vill jag dom ska leva ett lite mera hälsosamt liv ..

Diabetes kramper, övervikt.. Otäckt det dära..

ag var tjock som liten och vet hur trist det hela var, man kom in i en ond cirkel fast jag hade vänner och så så var det inte alltid lätt...

Ta ex. när ens vänn och man själv skulle gunga gung brända.. när den lilla fjädern på andra sdan satt där och vänta så satte man sig själv på andra sidan.. Vipps så flög den lilla fjädern man hade på andra sidan till månen när man själv satte sig..

Nepp. Så vill inte jag ha det.

Vi äter oerhört mycket mat, vi är över lag latare nu än förr. Så varför äta mer nu än förr??

Nepp dags och minska ner...


NU ska jag skriva på mitt arbete igen om barnfetma.. Det går 10 meningar sen tapapr jag gnistan, hur sjutton ska det bli klart igenligen?? kan det inte komma en Fe och förtrolla klart mitt jobb

Av Maria - 24 mars 2008 08:26

Ok bilen har aldrig varit så vit här utanför huset, kan bero på att den är mega täckt med snö, gaaa ja ser att mina ballerina skor får gå i vila ett tag till, hmm jag vill slippa se ut som en michelin gubbe nu fram med våren och solens strålar, kaffe ute på cafe och härliga skogs prommenader, usch nu lät jag som min mamma. Fast sak samma det är härligt...

Idag så ska jag lova mig själv att itne sitta och spela data spel halva dagen...

Msnen bjuder på lite olika som faktiskt är ganska kul.


Jag såg föresten att converse dojjorna finns på barn. Och små fossingar som man har så är det bara gå dit och snoka och se om man kan köpa dom lite billigare än vuxen skorna, hua sikka priser säger jag. Då får det bli en billig kopia isånnafall.

Jag lägger inte ut mer än 400 på vår skor... Aldrig !!

Jag ska väcka grisen i sovrummet nu.

Vard är det med killar att efter man har varit i hop med en pedantisk schnubbe i nästan 3 år så förändras dom, jaa dom slutar fungera på tvätt, städ och plocka bort saker syndromet...

Jag har redan varit ett monster smulor på mattan i vardagsrummet och tomma cola flaskor...Såg ut som en unkars lya i vårat vardagsrum....

Jag väckte herrn här och frågade om grisar bodde här..

- Nää men jag var trött...

Jag svarade,

- jag är oxå trött, skulle i detta ögon locket sätta mig och glo på tv och i det ögonblicket sätter jag mina fötter i detta kasstriga smul berg..

Äckligt!!!!

Men nu är det lungt, jag har stängt dörren och låter han dammsuga där. Jag har annat för mig idag

Det är väll så man har alla brister,

och är man helt fel fri först så kommer det krypande sen..

Jag har även mina..


Vad stör du dig på i din sambo relation?? Eller du kanske inte har något det kanske är perfekt, delar på allt han gör god mat och älskar och stryka typ???

Ovido - Quiz & Flashcards