Alla inlägg den 17 mars 2008

Av Maria - 17 mars 2008 10:55

Gifta mig, ett bra år att komma ihåg :)

Min barndomsvän drog i väg till New Y. och ringmärktes och det såg gott ut!




Av Maria - 17 mars 2008 10:44

Ok jag mellan landar efter att ha smygglat ut små saker i olika gömmor i lyan här. Halv ett kommer familjen och då har jag lovat kyckling sallad ris och 2 olika såser och barnvänlig mat, min mat brukar vara kräm i när det gäller kryddning förstår ni :)

Imorgon så ska tydligen mamma ha möte med kronprinsessan på jobbet vår viktoria, det är pådrag i lilla lidköping då, förstår ni avspärrningar och vakter för museet tror jag.

Och när sånt händer så är det STORT!! I en liten små stad, fast jag väntar med min vistelse till onsdag 7:40 då jag och mamma står och väntar på tåget, vi ska nämligen ha intervju på resan ner till GBG..


The killers spelas nu länge sen jag lyssnade på dom, lite nostalgisk blir jag allt och det vara bara ett år sen ca, jag älskade låten when you were young :)


Sen lidköpings syntharna Backlash 2000 kom jag i kontakt med bandet helt ok, väldigt klämmig glad pop synth...


Gamla saker far i mitt  huvud nu, en tid i mitt liv då jag aldrig varit så olycklig & lycklig på samma gång har börjat skriva, varför?

Jag förstår inte varför gamla spöken ska spöka fast man släppt taget för länge sen, DÅRE!!!

Jag är lycklig varför varför ska han tvingas sig som en blodsugare att ta kontakt med mig åter och åter igen..Vi hade vår tid och min & P:s tid har precis börjat ( 3 år bra av hela livet)..



Av Maria - 17 mars 2008 09:16

Det är väll så j-la typsiskt eller..!

Snö massa snö som vräker ner, jag hade planerat dagen i minsta detalj för barnens dag i all ära.. mata fåglarna i bolognerskogen ta en fika på stan, sen på påskäggs jakt här hemma nu blir det inne med påskhare jakt iofs. :)

Vilket är mysigt...

Igår när vi var i stan jag & P så spelade vi badminton och sparka boll som små idioter våran åskådare var en vettskrämd 3 åring som trodde vi var med vilda än tama...

:- Varför gör ni så fort för? sa hon.. Vi bara skojar säger jag svettig i kort kjol och sparkar P på benen..


Vi prata mycket om framtiden igår igen på vägen hem, och den knackar på med storm steg, jobb pengar bo här eller där är frågor som skruvas runt i mitt hvud..


Mitt specialarbete står förövrigt still går varken framåt eller bakåt, efter exel diagram och skit jag pysslade med igår så blev jag sjuktligt omotiverad...






Ovido - Quiz & Flashcards