Alla inlägg den 31 mars 2008

Av Maria - 31 mars 2008 13:11

Så kan det vara i min lägenhet, eller vår...

Jag vet hur det kan vara och låta. I juli så har vi bott i hop i 3 år.. :D

eller iallfall sovit med varandra varje dag om man räknar bort resor och jobb mm.

Men tiden rullar på och efter igår så vet vi båda att även om vi har delade meningar och tycker olika skäller och tycker olika och man kan villa klappa till han pga. av att kallingarna fortfarande ligger på golvet, trott man skällt :)

Det är en utmaning att bo med någon, men man växer samman. Man blir vi...

Jag är nöjd med hans familj occh han nöjd med min.

Det är en viktig del i båda våra liv. familjen och familje livet...:)


Jag har skrivit på mitt arbete idag och känner att jag måste få feed back....


nu tänker jag på min prins nera i göteborg grillad av en stor sak ...Min arbets intervju i torsdags känns som en spott i havet om man ser på hans press...

Hoppas han lyckas...:)

Bättre saker kan hända då;)


Jag ska ha köpstopp av kläder nu fram  tills jag åker till prag.


Ett jobb ville ha mig i skövde från nu tills ev förlängt efter augusti men vad ska jag göra, hoppa av min utbildning??? näää 9 veckor kvar ;)




Ovido - Quiz & Flashcards