Alla inlägg den 18 mars 2008

Av Maria - 18 mars 2008 19:58

 Jag ska kolla  upp om det inte blir en resa till värmen för mig o min bästaste tös i september :) jag är gryymmt sugen ;)

Ska till prag finland nu som de ser ut o isommar gotland ...Så det händer lite kul

se på GG nu... wrroom bästa serien

Av Maria - 18 mars 2008 13:08

Jag måste säga en sak. Jag gillar rut s kläder, en härlig salig bandning av olika klädes märken under samma tak :)

Imorgon så är det första stoppet, jackan ska tillbaka till leverantören och jag får ett glassigt pressentkort på 1400 att handla för, eller till godokvitto som det så vackert heter...

Sen så ska vi ta tant fika :) Apropå tant, min kära mamma är spontan som mig. idag så var kron prinsessan i stan och det var massa folk i våran stad sa min mor, men de flesta hade gått innan hon gick in på museet då säger mamma när hon går förbi du är lika vacker du som vanligt, då sa prinsessan tack så mycket !

Även kungligheter behöver veta dom ser bra ut sa mamma :)

Och det stämmer i dessa tidningar så står de massa skvaller och den har cellisar på röven och den har gjort de ingreppet och se den osminkade sanningen och den knarkar och den gör de och den gör så,

Av Maria - 18 mars 2008 12:56

Efter en lunch på stan så skulle jag gå hemmåt och då gick smidiga jag under hus tankens kanter och njöt av solen som smälter bort all snö, men vad jag missade var att dessa stora mega högar med snö glider ner på marken och vad tror ni händer lilla jag går under taket och vipps ås får jag 2 stora mega plaffar i tätt följd över mig och min upp knäppta jacka ... Jag blev paff och höll på att fara i backen..

Jag skrattade samtidigt som folk fråga hur det gick med mig, ingen fara säger jag och såg ut som snö mannen själv...

Så nu sitter jag här i under kläderna och ska ta en värmade dusch :)


Sen är mitt sommar schema klart för hela sommaren..

Det hela börjar otroligt bra, JOBBA midsommar...........

iår igen...:S


Nu ska jag pyssla med exel : en igen :)


Av Maria - 18 mars 2008 09:49

En sak jag inte förstår är hur bittra en del är, SJUKT!!

Redan för flera år sen började denna människa...

En del sak vara hackkycklingar.

En tid i mitt liv var det oerhört kränkande och jag var deppig för dessa prat om dittan dattan. Men nu på senare år är det hon som är ensam och önskar hon vore mer som mig ( känns så)

Jag har blivit starkare än vad jag har förstått..

Därför att :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Jag har genom lidit separationer från människor och djur vänner varit pank fått ett  hjärta krossat fått ett hjärta att slå snabbare, funnit kärleken tillbaka, studerat i 2 års tid till att arbeta med människor :)

Jag är uttråkad ibland på vardagen som alla andra men oerhört glad över att ha en tråkig vardag och helt underbara dagar med familj och vänner.

Jag tror att även om jag nu älskar kläder inredning och saker som går att köpa, men inre lycka är nog det viktigaste.

Att ens älskade sjunger en sång hemma komponerad i ens ära, eller kommer med en puss på pannan då man är mer i sömn än i vaket tillstånd och säger man är vacker och att man är hans allt.

Då blir man glad, ens mamma är stolt över en vad man gör. Men det största är nog om man är stolt själv och tror på sig själv.


Jag vet att jag kan vara en trottsig jävel som är ego envis och alla dessa ord som anses som mindre bra att vara som människa, men ja vänder på det jag kan vara ego och tänka på mitt eget bästa därför valde jag bort de som jag tyckte va mindre bra för min personliga utveckling .

Envis vill man så går det, det är något ja ska tycka allt mera på. Jag har fortfarande tonårsdrömmar fast jag är 26 år, det ligger kvar i mig och jag ska  bepröva om jag inte ska göra slag i saken...


Så i sommar så önskar jag mig en symaskin ;)



Ovido - Quiz & Flashcards