Alla inlägg den 6 mars 2008

Av Maria - 6 mars 2008 16:16

Ok jag har inte råd att köpa så mycke mer denna veckan, så jag får ta det jag har hemma, skumpa på lördag :D härlig bakfylla på söndagen... ÅNGEST

Men det är det säkert värt så många jag har hört ska komma ska bli super duper skojjigt.

..En sketen dag till i skolan sen har jag äntligen helg...

Ur Gôtt  på ren svenska ;)


Jag har suttit och läst i böcker i dag så ögonen ploppar ur skallen på mig... ÅHHH..

Ska iallfall gå och städa lite nu de ser förjävligt ut här...





Av Maria - 6 mars 2008 13:41

Jag gjorde det smidigt här, la upp klänningen på en modell så länge även om jag e betydligt rundare och

kortare var jag snyggade i den i verkligheten :)

Sen så är det en gubbe med på köpet som dom inte har fått med, jag är nöjd iallfall... Sen så tyckte per den va gryymmt ful men snygg på mig, han var förvånad att något såg så tråkigt ut i en påse men som va så snyggt på min tjej ;)

Så nu ska ja läsa ute i vårsolen och njuta..


Ska med mamma t ill GBG om 1 vecka och 3 dagar oxå :P Kusinerna ville dra dit i maj men då är ja i prag...


Av Maria - 6 mars 2008 11:32

Så känner jag nu, solen lyser och jag har spenderat 2,5 timme ute i stans butiker i jakt att finna en billigare outfit för lördag men hepp jag drog mig in i det sista, men nu är den i min ägo och jag älskar den, vackert retro tyg i brunt lina orange turkost och vitt med en maskott på :) jaa de låter sjukt men jag är själv om att ha den på lördag och frammåt :)

Så den ska jag även ha på båten till finland ;)

Nee dags för att möte min lover vi ska luncha nämligen

... Hej svejs :)

sen så ärre utomhus studier på innegården

Av Maria - 6 mars 2008 06:54

Jag hade kunnat sova länge länge till men jag har inte kunnat släppa taget på en klänning jag såg igår, den sitter fast fast fast i mitt huvud.. I gula toner med massa blommor från 10 feet

Fick iallfall mina nya smycken till tungan igår har i en hot pink nu, super billigt o fina saker, så nu har jag 2 till och byta med....


Hepp dags att duscha sen pallra sig över vägen till skolan med enkäterna


Fick sms i går ochså från en gammal vän Lina gått i hop från 7 år till slutet av gymnasiet som ville vi skulle ses, så min förfest börjar redan kl 16 på lördag :D:D

ska haffa fridas singstar och visa att jag ochså kan bli schlager drottning "diva"

släng er i väggen carola o perreeellliie :D

här kommer jag ......

Ovido - Quiz & Flashcards