Alla inlägg den 29 mars 2008

Av Maria - 29 mars 2008 17:08

Mitt arbete är uppe nu totalt på 31 sidor och jag är inte klar,

men jag har suttit sen i torsdags i 20 timmar iallfall och börjar finna det jag vill ha svar på.

Jobbet sket sig nog men då var det inte mer med de, en inlämningsuppg. är inne och jag är nöjd för att få ta helg.Mitt socker söta jag ska väck, jag är en godis gris och nu ska jag putsa bort sockerberooende förtrollingen en gång för alla. Jag är sjukligt tokig i att spela dam på msenen... 50 gånger har jag hunnit med....Sen förr förra lördagen då jag blev såld...

Jag ska snart ta mig en dusch har varit behövligt att göra det redan i förmiddags men jag har suttit här, skrivit och skrivit, per lika så...

Jag börjar bli orolig för septemes slut nu, arbetslös?? utan jobb??? Och det enda stället som vill ha mig är daffes kåldolmar.. HUaaa otäckt..

Jag tror allt löser sig bara man vill. Och jag vill min framtid hänger på det, fast inkomst, familjelivet allt..

Är trött på att leva i ovishet...





Ovido - Quiz & Flashcards