Alla inlägg den 8 mars 2008

Av Maria - 8 mars 2008 13:56

Jag är helt exalterad på att träffa alla, ur gott :)

Om 1, 5 timme går bussen mot Lidköping och förfesten hos fridis :)

Där möts jag av tjejer och ett få tal grabbar från forntiden, så känns det iallfall.

Min mamma har åter hållt predikan om att jag ska tänka mig för med spriten ( jag är 26 i sommar )

Men visst är det härligt att hon bryr sig. Men jag ska ta det lungt till middagen sen så :)

Nää skojja jag vill minnas denna kvällen det är inte så ofta man ses så bäst att hålla sig salongs berusad, vart de stadiet är... ???

Har snart slukat en öl "påsköl " på över en timma så det är soft idag.

 Ska nu pussas med min bästa hälft, en sak till min forna bästis gifter sig idag I New york :)

Vuxen poäng, det är säkert en jäsning innan december :) i den magen kan jag tro...



Av Maria - 8 mars 2008 09:17

Jaha då är det bara fjuttiga timmar kvar tills festen börjar...

Är ltie purken på det här med middagen, vi ska äta dyrt och skit men får säkerligen bekosta vin eller öl till maten,

snåla as för 300 spänn förväntar man sig att få lite dricka till maten...


Har iallfall tänkt att smuggla med sprit, för man betalar sig in och dom har väll de att man inte får gå därifrån och därför köpa i baren för flera hundralappar.. Glöm det, jag är fattig student !!!

Som på den gamla goda tiden har jag plastpåsar me sprit i för att beställa sprite ( detta låter oerhört sniket men jag ska till finland om 2 veckor och då vill jag ha lite pengar samt onsdagen med mor i göteborg... )

Nee dags för att sätta på lite musik :)


Ovido - Quiz & Flashcards