Alla inlägg den 7 mars 2008

Av Maria - 7 mars 2008 15:10

Så glad jag är att fredagen i skolan är slut, trodde röven höll på att växa fast på den förbanande stolen jag suttit på i 4 TIMMAR!!!


Har redan handlat diskat och har påbörjat tvätten .. Pust..

Imorgon så ska ja till systemet kl 10 , kom att tänka på att skumpa gör en röten i magen och så nervig jag är fast glad är ingen höjdare för mig me min mage sen innan, så det bli lite öl samt vin istället ( härlig bandning ) funderar på att smuggla med en 7, 0 % cider i min väska oxå.. fyllan ska juee trotts allt hålla i sig från 18 - 02 :P


Förfesten innebär nog singstar om jag känner mig själv rätt... :)


sitter och smattrar med brallan nu på msenen

hon prövar kläder nu som sjutton...Och ska sola.. Borde man göra det oxå tro??? Näää orkar inte :)


Sj så öppnar jag min lilla gaderob och tittar på min klänning, jag älskar den sjuuukt mycket alltså

Dags för kaffe :)

Ovido - Quiz & Flashcards