Alla inlägg den 21 mars 2008

Av Maria - 21 mars 2008 11:20

Pippi säger:

vad ska i göra idag då? ligga sola?

MIA säger:

4strings

MIA säger:

jaa ja får inte pressa för hårt men det blir väll ett par sol timmar

MIA säger:

vädret är juee så förbanant jäva helvetes underbart....

MIA säger:

sol

Pippi säger:

mmmm me likeeee

MIA säger:

på me bikinin

MIA säger:

och lägga sig och pressa mot en j-la snögubbe

Pippi säger:

nää ja kör nude idag

MIA säger:

åhh härligt

MIA säger:

Pippi säger:

inga streck här inte

MIA säger:

så du är snöängel idag

MIA säger:

Pippi säger:

hihih JA

MIA säger:

åhh sj blir ja nog snömannen bara jag öppnar dörren faan

MIA säger:

vem bryr sig om påskris

MIA säger:

fram me julgrana

MIA säger:

och påskägg byts ut emot röda kulor

MIA säger:

o kycklinga mot rudolfo

Pippi säger:

ASG

Pippi säger:

haha

Pippi säger:

MIA säger:

ska spara detta och har på min blogg

MIA säger:

Pippi säger:

då kommer dom tro att vi är i stort behov av psykolog

Pippi säger:

hispan, here we come

MIA säger:

ÄHH vem bryr sig

Pippi säger:

joo sant....inte jag iallafall hehe

MIA säger:

vi har skojj och har den humorn

MIA säger:

sen finns de väll träiga humoristen som inte uppskattar denna sortens komik

hmm då har dom missat nött

Pippi säger:

what the fuck har jennifer lopez fått tvillingar??

Pippi säger:

när fan var hon gravid?

Pippi säger:

måste köpa mer skvallertidningar alltså

MIA säger:

jaa i nio månader

Pippi säger:

hahahaha

Pippi säger:

men det känns som dom typ bara ploppar ut



MSN en trist långfredag ...

här fattar man varför man är bästis med henne samma sjuka humor

Kul va :P

Av Maria - 21 mars 2008 07:28

SIkket väder 30 cm vit snö på marken..

Jäkla tur resan till Finland har bokats om...

Huaaa...

Jag är uppe redan.

Jag vill informera er om lite Tv nu när man inte är så sugen att leka snö mannen...

God morgon Soffan, Onsdagar efter nio

för små tjejerna som är kär i denne komikern Björn Gustafsson, så kan jag med glädje säga att han är kock där i :)


Sen Indsider Ja robert har skakat om bland politiker och diverse saker...

igår så tog han upp om politiker och sjukskrivningar mycket intessant :)


Sen serien Gosip Girl Åhh underbart :) kl 20:00 på femman tisdagar.


Igår lät jag lite bitter även, tror det beror på vår resa som inte blev av denna månaden..Men vi hade det trevligt iallfallSpelade monopol, haha vi la ner spelet efter 2 timmar då P hade 70 000 och köpt gator av mig :)


Dr Phil, måste säga en sak om han. Igår så fick jag ny motiovation till mitt spec. arbete :)LYCKA!



Ovido - Quiz & Flashcards