Direktlänk till inlägg 21 mars 2008

SNÖ tomtar och troll :P

Av Maria - 21 mars 2008 11:20

Pippi säger:

vad ska i göra idag då? ligga sola?

MIA säger:

4strings

MIA säger:

jaa ja får inte pressa för hårt men det blir väll ett par sol timmar

MIA säger:

vädret är juee så förbanant jäva helvetes underbart....

MIA säger:

sol

Pippi säger:

mmmm me likeeee

MIA säger:

på me bikinin

MIA säger:

och lägga sig och pressa mot en j-la snögubbe

Pippi säger:

nää ja kör nude idag

MIA säger:

åhh härligt

MIA säger:

Pippi säger:

inga streck här inte

MIA säger:

så du är snöängel idag

MIA säger:

Pippi säger:

hihih JA

MIA säger:

åhh sj blir ja nog snömannen bara jag öppnar dörren faan

MIA säger:

vem bryr sig om påskris

MIA säger:

fram me julgrana

MIA säger:

och påskägg byts ut emot röda kulor

MIA säger:

o kycklinga mot rudolfo

Pippi säger:

ASG

Pippi säger:

haha

Pippi säger:

MIA säger:

ska spara detta och har på min blogg

MIA säger:

Pippi säger:

då kommer dom tro att vi är i stort behov av psykolog

Pippi säger:

hispan, here we come

MIA säger:

ÄHH vem bryr sig

Pippi säger:

joo sant....inte jag iallafall hehe

MIA säger:

vi har skojj och har den humorn

MIA säger:

sen finns de väll träiga humoristen som inte uppskattar denna sortens komik

hmm då har dom missat nött

Pippi säger:

what the fuck har jennifer lopez fått tvillingar??

Pippi säger:

när fan var hon gravid?

Pippi säger:

måste köpa mer skvallertidningar alltså

MIA säger:

jaa i nio månader

Pippi säger:

hahahaha

Pippi säger:

men det känns som dom typ bara ploppar ut



MSN en trist långfredag ...

här fattar man varför man är bästis med henne samma sjuka humor

Kul va :P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 5 december 2008 17:13

så känns det, jag har ingen ork att fixa min nya blogg men den är iallefall www.perzonligt.blogg.se   Jag har jobbat klart för dagen och middags dilemma är på tapeten, 4 barn ska se på katten och jag e emot allt vill bara sitta i soffan o sova typ......

Av Maria - 4 december 2008 18:03

kissen heter nu cesar ( efter min krig o historiker till sambo) det är en vilding ... Ja har tagit kort o de kommer troligen imorgon... nu måste ja äta... Ja jobbar så mycke nu ja itne ens hinner med livet hemma. 12 timmar utan rast alla till lags. ...

Av Maria - 2 december 2008 07:36

Ok p och jag har bollat från o till med dettA MED barn och kommit fram nu att de ligger på is i år till med tanke på jobbandet, vi båda jobbar "ganska" mycket nu men iallefall. Idag på kvällen så ska vi få en liten påjke i gen. nu när man har hus så ...

Av Maria - 30 november 2008 14:33

alltså ja ska byta sida.. håller på o skapar... om 78 minuter typ ska vi hem...:) men min nya sida informerar ja er om när designen är prima... ...

Av Maria - 27 november 2008 18:13

så ska jag avsluta denna bloggen..tappat gnistan...

Ovido - Quiz & Flashcards