Alla inlägg den 16 mars 2008

Av Maria - 16 mars 2008 11:12

Det är något visst med att åka hem till mamma och äta god mat, mammas mat är bäst, hon har trotts allt gött upp mig en gång till en tjockis pga. av allt gott hon gett mig, men det är som om man är ltien på nytt och sätta sig vid ett mega bord fyllt me morötter sallad guka tomarer olika såser och drycker...

Här hemma får man nöjja sig med de lyxigaste me gurk vatten :) Men det är inge fel på vatten me gurka...

Fast min nya favvvo dryck, eller ny och ny brukar ha det ibland är kanel stån ( eller vanlig kanel men ser ut som avlopps vatten, mindre trevligt) och äppel bitar i ur gott...:)

i en liter 1 äpple 1 kanel stång dra i 2 timmar mummsigt och nyttigt...

Vem har dagst att gurka o citron är de vanligaste...

Så är det bättre för miljön än flaskvatten me smak o bubblor, jag hatar iofs kolsyra, min mage tål det inte hicka hicka....


Imorgon så ska jag njuta av mitt påsklov, det hela börjar med fika på stan och middag hemma med 3 tjejjer en äter inte min mat än så liten så liten 1 år bara :)

Så det blir tjej middag kan man säga :)

På tisdagen ska jag slaviskt baka in mina enkäter jag har hållt på med i exelllllleeeen... Gaaa så tråkigt det är, men bra blir det...

Sen på onsdag är det mor och dotter shopping :)

Torsdagen är att fixa kläder till P och tisdagen går åt till de oxå, men jag vill han ska ha något snyggt och han jobbar jämt och ständigt så han säger han inte har tid, men jag har ofta tid för en repa på stan. Speciellt för att hotta upp någon annans gaderob...

Jeans och skjorta är given...

Jag älskar färger så någon under tröjja i häftig färg måste jag nog hitta...

:) När vi åker iväg på torsdag efter middag så väntas kaffe och småprat i en lägenhet 20 minuter från Sthlm :)

Ska sticka nu



Ovido - Quiz & Flashcards