Direktlänk till inlägg 23 mars 2008

Man kan sova två nakna tjejer i en säng utan att hålla på..

Av Maria - 23 mars 2008 20:24

Ok jag hade tänk att de denna stunden att ägna åt en vän, en vän som jag för flera år sen träffade på en förfest hos henne. Vi hade setts i skolan och jag tyckte hon såg söt och frän ut redan i 7an :) eller vi säger åttan, din smak hade nog inte kommit förrän då ;)


Iallfall vi var då tre tjejer som skulle förfesta och jag spana igenom hennes tidnings hög massa tjej tidningar fann jag som hette feeel it, med nakna killar i  i jag hade hög läsning och  (hon) såg lite små generad ut först men det gick över...

Sen den dagen så vet jag iallfall att jag har funnit en kompis för livet, hon har varit med mig genom sorg och singelliv party efter party har vi gått på campat, genom gått samma saker nästan lite läbbigt likt sen vi träffades, mer vill jag inte gå in på.

Vi har sovit spritt språngna näck i en stekande het lägenhet i cypern, solat varje varm sommar dag vi har varit lediga och haft samma mål, vad det  är som gäller för en ute kväll, varje fredag var given shopping på daagen förfest hos mig eller henne, vi var som helan och halvan, ying och yang :)

vi har nästan varit som ett gift par men ändå inte varit ihop ( ingen gillar samma kön kan vara därför )

 Lika kill tokiga och öppna vad de gäller sex och diverse saker inom det området, vem har sagt att bara killar kan vara grova i munnen,

NO no!

Var med på en fest men oss två och ni kommer önska ni vore både döva och blinda..HAHA..


Jag vet att man blir äldre och att man många gånger kommer en bite på väg då man går emot olika håll men även om vi går åt olika håll så finns det alltid en liten liten stig som leder tillbaka, ingen förstår mig vad jag menar så bra som denna tös, hon är lika fleesig och kan va oerhört tokig som mig, spontantitet och sjuka kommentarer som ingen tycker är knepiga.

Ingen kan jag köra bil och sjunga högt med som hon, och till och med leka hårdrockare...

Många kan bli irriterade på varandra och gnälla, men vi har de att vi inte har bråkat vi kan iofs. gala ut om saker vi stör oss om till varandra :)


Men vad jag ville säga är att hon är bäst och jag älskar henne väldigt väldigt mycket!!!! även om man kanske inte säger det rätt ut...



Har ni en eller flera sådana guld korn=???



 
 
Ingen bild

pippi

24 mars 2008 12:06

Ååå min lilla gumma så fint du skriver :) älskar dig med hihi pössis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 5 december 2008 17:13

så känns det, jag har ingen ork att fixa min nya blogg men den är iallefall www.perzonligt.blogg.se   Jag har jobbat klart för dagen och middags dilemma är på tapeten, 4 barn ska se på katten och jag e emot allt vill bara sitta i soffan o sova typ......

Av Maria - 4 december 2008 18:03

kissen heter nu cesar ( efter min krig o historiker till sambo) det är en vilding ... Ja har tagit kort o de kommer troligen imorgon... nu måste ja äta... Ja jobbar så mycke nu ja itne ens hinner med livet hemma. 12 timmar utan rast alla till lags. ...

Av Maria - 2 december 2008 07:36

Ok p och jag har bollat från o till med dettA MED barn och kommit fram nu att de ligger på is i år till med tanke på jobbandet, vi båda jobbar "ganska" mycket nu men iallefall. Idag på kvällen så ska vi få en liten påjke i gen. nu när man har hus så ...

Av Maria - 30 november 2008 14:33

alltså ja ska byta sida.. håller på o skapar... om 78 minuter typ ska vi hem...:) men min nya sida informerar ja er om när designen är prima... ...

Av Maria - 27 november 2008 18:13

så ska jag avsluta denna bloggen..tappat gnistan...

Ovido - Quiz & Flashcards